Young Professionals

Heb je een uitdagend vraagstuk in het bedrijf dat vraagt om een verfrissende aanpak van een Young Professional? Neem dan vrijblijvend contact met ons op voor een kennismaking.

Het Young Professional programma

Onze Young Professionals worden door Ifmec klaargestoomd voor een hoger niveau in het facilitaire werkveld door middel van het Young Professional programma. In dit programma staan opleiding, coaching en ontwikkeling centraal. Zij volgen onze Post-HBO opleiding Facility Management en worden gecoacht door de Regiomanager. Elke maand worden er intervisiedagen georganiseerd. Hier worden ervaringen uitgewisseld en wordt er vaak een training of spreker geregeld rondom een bepaald actueel thema. Deze opleiding betreft ongeveer 1 dag per week.

Iets anders wat centraal staat, is het kennismaken met verschillende soorten opdrachten en opdrachtgevers. Young Professionals worden 4 dagen per week gedetacheerd bij opdrachtgevers. Young Professionals voeren in korte tijd verschillende opdrachten uit, waardoor ze ontzettend snel en veel leren. Zo ontwikkelen zij zich in no time tot een ervaren Facility Manager.

2018 07 20 11.52.44

Onze kracht

Onze Young Professionals brengen een verfrissende aanpak met zich mee. Door de open cultuur en kennisdeling binnen Ifmec, de coaching, verschillende opdrachten in korte tijd en een focus op ontwikkeling en opleiding, kunnen de Young Professionals al heel snel zware opdrachten aan. Waar normaal gesproken misschien een meer ervaren consultant op gezet zou worden. Het zijn stuk voor stuk jonge, maar heel professionele mensen met ambitie. Dit merk je dan ook in het werk wat zij doen en de hoogstaande kwaliteit die zij afleveren.

Voorbeelden van opdrachten

De Young Professionals zijn energiek en gemotiveerd, waardoor ze zich snel ontwikkelen. Zij hebben een aantoonbaar portfolio onder andere bij zorginstellingen, (semi) overheid en commerciële organisaties. Dankzij onze open cultuur, interne samenwerking en communicatie is alle kennis  toegankelijk voor elke medewerker van Ifmec en kunnen zij deze direct toepassen in hun opdracht. Enkele voorbeelden van uitgevoerde opdrachten zijn:

Huis

Opzetten en/of centraliseren van servicedesks

Comp

Onderzoek naar zorgvernieuwing in de zorgsector

Transities

Begeleiden van een fusie bij een aanbieder van FM-diensten

Ontwikkel

Voorbereiden van herhuisvesting en een omvangrijke verhuizing

Aanbestedingen

Onderzoek naar strategische inkoop bij een grote overheidsorganisatie

Manager

Adviseren over de inrichting van facilitaire diensten en afdelingen

Wat wij nog meer bieden

Tegel C

Consultants

Onze Consultants zijn ervaren en gedreven werknemers die geen uitdaging uit de weg gaan. De meeste Consultants hebben zelf het Young Professional programma bij ons doorlopen, evenals de Post-HBO en de MBA Facility Management.
Im

Interim Management

Onze Interim Managers zijn kundige Facility Managers die al vele opdrachten met succes bij verschillende grote en middelgrote organisaties hebben volbracht. Dankzij het enorme netwerk waar Ifmec over beschikt, kunnen wij altijd maatwerk leveren.