Onze Interim Managers zijn ervaren Facility Managers die vele opdrachten hebben gedaan bij verschillende grote en middelgrote ondernemingen. Door maatwerk en het grote Ifmec-netwerk kunnen wij een geschikte Interim Professional aan uw organisatie koppelen. Onze Interim Managers zijn onder andere ervaren met strategie en beleidsontwikkeling, reorganisaties, contractmanagement, aanbestedingen, bouwmanagement en projectmanagement.
Onze kracht
Door het warme en grote netwerk kan Ifmec maatwerk leveren bij vraag naar Interim Managers. Wij zijn in staat om uw vakinhoudelijke FM-ontwikkelingsvragen te koppelen aan de kennis en ervaring van de juiste Interim Professional. Via een intakegesprek achterhalen we uw behoefte en kunnen op maat zoeken naar de juiste Interim Professional. Wij verzorgen voor u de bemiddeling en de inzet.
Ervaring
Onze Interim Managers zijn allen ervaren Facility Managers die vele opdrachten hebben gedaan bij verschillende grote en middelgrote ondernemingen.
- Organisatieontwerp Facilitair, ICT en Inkoop;
- Ontwikkeling concepten belevingsgerichte zorg;
- Invoering regiemodel afdeling services;
- Begeleiding van transitietraject naar een nieuw servicebureau;
- Voorbereiden en uitvoeren van de Europese aanbesteding;
- Oprichting bouwbureau en uitvoeren van verschillende ver- en nieuwbouw projecten;
- Tijdelijke invulling van verschillende functies.
Graag vermelden wij dat dit slechts een kleine greep is uit onze ervaring, neem daarom contact met ons op als u benieuwd bent naar onze ervaring gericht op uw vraagstuk.
Geïnteresseerd?
Neem vrijblijvend contact met ons op en leer ons alvast kennen.