Onze professionals zijn ambitieuze en excellent opgeleide vakspecialisten. Ze worden gekenmerkt door hun energie en leergierigheid. Ondersteund door Ifmec’s grote netwerk, internationaal erkende opleidingen en uitgebreide kennisbank ontwikkelen onze professionals zich versnelt tot leidinggevenden, beleidsmakers en projectmanagers. Onze Young Professionals, Consultants en Interim Managers zijn daarom breed inzetbaar voor uitdagende Facility Management opdrachten. Of u nu in de zorg-, publieke of commerciële sector opereert: er is altijd een Ifmec-professional om uw organisatie te ondersteunen of naar een hoger niveau te tillen.
Young Professionals
Onze Young Professionals zijn ambitieuze, excellent afgestudeerde high potentials die aan het begin van hun carrière staan. Zij worden door Ifmec klaargestoomd voor hogere functies in het facilitaire werkveld door middel van het Young Professional Programma. In dit programma staan opleiding, coaching en ontwikkeling centraal. Doordat de Young Professionals in zeer korte tijd doorgroeien van projectmedewerker naar leidinggevenden zijn zij voor u breed inzetbaar.
Consultants
Onze Consultants zijn ervaren, gedreven medewerkers die zich door willen ontwikkelen binnen het facilitaire vakgebied. Ze hebben als basis het Young Professional Programma afgerond en zijn in het bezit van het Post-HBO Facility Management diploma. Zij ontwikkelen of hebben zich verder ontwikkeld naar het strategisch Facility Management met behulp van de MSc Facility Management. Onze Consultants hebben door hun ervaring, kennis en kunde een aantoonbaar huisvesting, contract- en inkoop- en enabling management portfolio opgebouwd.
Interim Managers
Onze Interim Managers zijn ervaren Facility Managers die vele opdrachten met succes hebben volbracht bij verschillende grote en middelgrote organisaties. Door maatwerk en het grote Ifmec-netwerk kunnen wij een geschikte Interim Manager aan uw organisatie koppelen. Onze Interim Managers dekken dezelfde werkgebieden als de consultants, maar hebben meer werkervaring als het bijvoorbeeld gaat om strategie en beleidsontwikkeling, reorganisaties, contractmanagement, aanbestedingen, bouwmanagement en projectmanagement.